Viskan

Igår var det dags för torsdagskväll och Viskan var ett självklart val på kvällen.
Trevligt att sitta där och dricka och tjöta, samt käka lite.
Varberg blev också klappat och klart, så nästa fredag bär det av.
Blir med störst sannolikhet jag, Hannah, Lina och Anna.
Veeeeersta trevligt :)

På slutet dök Mathilda och Fredrika upp och joinade oss :)

Efter ett tag så drog vi till parken för att blåsan höll på att spricka i byxorna på en.
Ett skumma killar kom fram till oss och började tjöta. En var nog inte riktig i huvudet, antingen var han hög eller så var han seriöst cp i huvudet.
Vi bestämde oss för att vi skulle dra till Harrys sen, men Hannah och Lina kom inte in :(
För första gången fick jag lov att traska rakt in utan att visa leg :) Känsla, kallas det ;D
Blev istället Swing.
Var där ett tag och träffade lite trevligt folk.
Sen drog jag hem, trött och småfull som jag var, och la mig till sängs för att först säga godnatt till Jesper :)

Var lite jobbigt att kliva upp i morses kvart i sju, men det gick bra. Med lite vatten och en Ibumetin löser sig det mesta ;D

Nu längtar jag som fan efter jordgubbar, glass och en härlig kopp kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0