Vinkväll igår

Igår efter jobbet var jag och Elliz på möbelvaruhus-rundtur.
Först vart det Jysk, och tro det eller ej, men jag köpte faktiskt något där. Ett påslakan med döskallar på :P
Sen bar det av till Mio.
Fy fan, säger jag bara. Jag älskar det stället, så otroligt mycket fina saker som man bara vill sno med sig :)
Hade jag pengar skulle jag inreda hela min lägenhet med deras grejer.

Efter denna lilla rundtur så bar det av till Viskan där vi satt en stund. Mys så på tidiga kvällen.

Åkte hem efter det och drack lite vin. Några glas blev det.
Blev fan lite full också... Ärligt talat, fan vad klen jag är.
Jag och Hannah körde Sanning och Konsekvens, den elaka versionen :P Fast det blev ju bara sannings-korten.
Sen drog vi igång en omgång av Fia med Hutt :P Shottade rött vin, YEAH!
Inget att rekommendera.

Är bajstrött nu och säkert en aning bakis. Uscha.... På en torsdag, inget bra... 

I eftermiddag ska jag en sväng till Knalleland och kolla på kläder och därefter till Systemet.
Har bestämt mig för att ha myskväll ikväll med film och hemköpt från Thai Silk :)
Längtar, längtar efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0