Veckan som hittills vart

Har vart lite off i min blogg nu det senaste, men det har ju sina förklaringar.

I måndags kom Jesper ner till mig, dock så åkte han redan idag.
Har var väldigt trevligt att få träffa honom igen, med tanke på allt som hänt.
Trodde att det skulle kännas annorlunda än vad det gjorde, men icke då.

Det var meningen att jag och Hannah skulle tatuera oss idag (försökte i måndags, men det var stängt), men så var det stängt idag igen.
Black Scar öppnar igen på tisdag i nästa vecka, så vi försöker på drop in-tiden nästa torsdag.
Trodde att det skulle bli av idag, men tji fick vi.
Helvete vad surt.

Bara för det så åkte vi till Ullareda och Hannah inhandlade en hårspray och ett hårband.
I slutändan blev det en jäkligt dyr spray och ett oerhört dyrt hårband.

Kom precis hem därifrån och funderar på vad jag ska göra av min kväll.
Ringa Emms?
Det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0