Torsdagskväll i morgon :)

I morgon är det dags för en väldigt efterlängtad torsdagskväll med Hannah och Lina :)
Blir med väldigt stor sannolikhet att sitta på Viskan och sedan dra en sväng på krogen, för att efter det hem och sova och jobba dagen efter.
NAJS :)
Måste dock köpa något götte att dricka, vilket jag inte gjorde idag...
Kom fan hem trettiofem minuter efter att jag slutat. Icke bra att det ska ta sådan lång tid.

Håller tummarna för att det blir en trevlig kväll i morgon, men jag känner på mig det :P
Fan, kommit på att det var ett tag sedan jag var ute på krogen. Fan, det är verkligen inte bra :(
Har en del att ta igen :P

Snart grilla, ska bli gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0