Skitsnack

Precis kollat på några avsnitt av Desperate Housewives.
Jävla bra serie, måste jag säga :)
Vill kolla mera, men måste vila huvudet lite. '

Jobba i morgon, sista veckan innan en tre veckor lång semester.
Fan vad gött det ska bli att komma ifrån sen och bara ta det lugnt.
Hur ens semester kommer att se ut vet ju ingen, men det får vi ju reda på sen...
Hoppas i alla fall att den blir bra och man verkligen kan passa på att njuta av den, så som det ska vara.
Det gick ju tyvärr inte så bra när jag försökte i Varberg här i helgen.
Gick helt åt pipsvängen, men det är ju mitt fel och ingen annans egentligen.
Eller ja, det är ju helt beroende på hur man ser det.
Men vi kan ju säga att det är mitt fel, så kanske vi inte råkar skylla på någon oskyldig. Det skulle bli så fel.
Dessutom är det bara jag själv som ansvarar för vad det är jag väljer att tänka på och inte.
Dock tror jag alla vet att det är inte det lättaste att försöka kontrollera tankarna när ens hjärna verkar leva ett eget liv ibland.
DET är jobbigt.

Snälla nån, spärra in mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0