Sjöbus

Var precis och bada med Emms och några till i Dannike-sjön.
Det var mysigt, men jäkligt kallt ändå.
På med den varma morgonrocken och fötterna skriker efter raggsockor.
Har fan inga, men kanske ska leta upp ett par på Mathildas rum.

Hannah vill bli hämtad i stan sen vid ett. I alla fall så sent jag ger mig ut, aldrig efter det.
Jag är skittrött och vill bara sova nu och vakna i lugn och ro i morgon, och slippa stressandet som var idag.
Helst hade jag velat vakna bredvid en viss person, men denne befinner sig trettio mil härifrån tyvärr, så det blir ganska problematiskt.
Men det dröjer nog inte många dagar innan vi ses igen (hoppas jag).

Hungrig är jag också.
Gått ner några kilo denna veckan, men vill inte förlora dem genom att börja äta som en jävla häst igen.
Måste hitta ett bra sätt att kunna fortsätta gå ner och ändå kunna äta.
Motion, jag vet.
Måste börja gå igen på mornarna.

Vill ha nåt mer att äta nu, min glassbåt tog precis slut.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Det är lite det som är grejen..vill man hålla vikten gäller det att göra av med minst lika mkt kalorier som man stoppar i sig.

2008-07-31 @ 22:58:34
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0