Semestern?

Sitter och funderar på vad jag ska göra av min semester.
Vill gärna åka någonstans, pratade om Norge och Oslo, men då kommer mamma och pappa och förstör genom att klaga på hur dyrt det är.
Så de började prata om Stockholm eller Köpenhamn.
Visst, Köpenhamn skulle jag absolut kunna åka tillbaka till, men det är bara det att danska är ett språk man verkligen inte förstår.
Det är helt sinnessjukt hur konstigt det låter. Inget språk egentligen, utan bara ett läte :P
Nej, vad taskig jag är mot alla danskar nu, I´m sorry.

Sugen på att åka riktigt utomlands med kompisar eller nåt. Bara festa och ha det gött.
Men alla jobbar, och ingen utom jag har semester känns det som, roligt...
Tur i alla fall att det blir Varberg på fredag, då jävlar ska det bli drag i lilla stugan ;D
Fyllebad i havet kanske, men vi kanske ska låta bli att drunkna denna gången...
Maha :P

Kommentarer
Postat av: Lola

hejjee... så dyrt ær de inte i oslo:P dom har massa rea øverallt så de blir inte så dyrt, visst de ær dyrare men men .. de lønar sej i længden!!! :D:D

2008-07-15 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0