Sanningen

Saker och ting har de senaste dagarna utvecklat sig till något som jag aldrig i min vildaste fantasi skulle kunna drömma om.
Vad har man gjort för att förtjäna någon sån här skit?
Jag vet inte, och jag kommer hela tiden ställa mig den frågan.
Jag försöker nu ta reda på den egentliga sanningen, och jag dras åt två håll.
Ingen aning om vad jag ska tro på.
Men jag tror ändå jag vet, jag är inte så dum som jag ser ut.
En vacker dag vet jag nog att jag kommer ha sanningen i mina händer, oavsett om den är den bra eller den dåliga, så har jag ju i alla fall lyckats med mitt mål nu.
Få reda på sanningen.

Det verkar just nu vara för mycket begärt.
Snälla hjälp mig, annars vet jag inte vad jag kommer att ta mig till.

Den som jag absolut älskade mest i hela världen förrådde mig och mitt förtroende är nere på noll.
Får jag den dåliga sanningen hamnar det på minus. Aldrig att jag kommer kunna ge mitt hjärta igen till någon så och aldrig lita på någon igen.
Allt tack vare honom och henne. 
Jävla idiot i sådana fall. 
Finns säkert någon här som vet vad jag kan vara kapabel till...  
Får jag den bra sanningen förblir mitt förtroende på noll och det kommer att ta ett bra tag tills jag åtminstone kan lita på personen i fråga igen. Ett väldigt bra tag.

Jag själv hade sagt sanningen om det vart som det var nu.
Man har inget att förlora, snarare vinna. Speciellt om man vill rädda allt, då ska man säga sanningen, oavsett.
Det blir inte bra i alla fall av att ljuga.

Jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0