Partiiii igår :)

Utekväll igår vart det med Emma :)
Var på Harrys bland en massa idioter kändes det som.
En jävel kom fram till mig och skulle spå mig i handen och ville verkligen inte ge sig fast jag ideligen drog tillbaka min hand.
"Jag har läst böcker", sa han. Soooooooo?
Sen när jag och Emma sitter vid ett bord och snackar kommer det fram tre killar till oss och den ena börjar snacka om att Emma jobbar på Säpo och är agent. Sen kan han tydligen se osynliga saker på folk.
YEAH!
Jävla konstigt folk...
Men det var roligt i alla fall. Träffade Elliz och hennes pöjk Micke med :)

Roligast var nog ändå Hannah när jag, Hannah och Beca blev tillfrågade om vi ville ha skjuts av två killar.
Hannah: "Är ni fransmän?"
De: "Ja, det är vi."
Hannah: "Åt helvete med er, jag hatar fransmän" och springer iväg. Asroligt :D 

Nu idag har jag, Hannah, Mathilda och Robin vart en sväng på Lager 157. Blev ännu mera inhandlat idag. 
Två stycken jeans från Cheap Monday, samt ett par röda pumps. 
Roligt, roligt att göra av med pengarna sådär. Nästan två tusen på två dagar, icke dåligt ;D  

Vad jag ska göra resten av dagen är en bra fråga, men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0