Myskväll

Kom precis till jobbet och sitter här i receptionen med en asgo caffe latte och två frallor och mumsar på :)
Gulliga Elliz som köpte det till mig innan jobbet :)
Det behövdes för jag är väldigt hungrig, men mår något sätt illa också...
Konstigt, men det går väl över antar jag...

Igår kväll hade jag myskväll med mig själv och köpte hem god mat från Thai Silk och drack vin, samt kollade på några avsnitt av Desperate Housewives.
Sen slutade det dock inte så bra, men det är väl över nu antar jag.

Varberg blir det efter jobbet, ska bara hem och packa det sista.
Den stora frågan är om vi klarar oss på den bensinen som finns i bilen... Hmmmmm, fundera på det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0