Lita aldrig på någon

Ett tips från mig, lita aldrig på någon annan människa än dig själv.
En del har för avsikt att skada dig, och andra har för avsikt att undanhålla sanningen, i tron om att allt kommer att lösa sig.
Detta är därför man bara ska lita på sig själv, om man nu klarar av det.
Man vill lita på vissa personer som står en nära, och det kan man göra en tid. Men allt eftersom tiden går, lär man sig att den vänligast sinnade själen och döljer något för dig; sanningen...

Sanningen är något jag längtar efter, något som har undanhållits från mig alltför många dagar nu.
Snart kommer jag få reda på den, och jag känner ett pirr i magen tack vare det, hur konstigt det än låter.
Men det ska bli skönt att äntligen få rätsida på allt.
Dock vet jag inte om jag vill ta dessa dåliga nyheter som kan tänkas att komma fram, för de skulle såra mig något så oerhört.

Men frågan är om jag kan hamna så mycket längre ner.
Om man ska se det positivt så får jag en rejäl hämndaktion att planera och genomföra då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0