Gårdagen

Igår vart det lite utgång och sådär :)
Härligt med att dricka lite och bara släppa allt och njuta.
Det var jag, Hannah och Lina.
Vi började med att dra till Resecentrum av någon anledning :P Eller ja, Hannah och Lina var tvungna att bättra på sminket.
Sen drog vi till Fylleberget och satt där och drack, tjötade och rökte.

Till slut gick vi ner till Café Viskan och vakten sa att det var typ omöjligt att få plats. Det var ju rätt smockat ändå, men vi fick gå in för att stå i baren och dricka.
Köpte något som var väldigt likt en Frozen Strawberry Daquiri. Underbart god :D
Sen när vi fått våra drinkar kommer en servitör fram till oss och visar oss ett ledigt bord.
OYEAH. Jävla flyt hade vi, gick före alla andra stackare som stod och väntade :P Mahahahaha.

Sen satt vi där och gick strax efter tio till Parken för att dricka upp det vi hade.
Träffade Emma, och Hannah och Lina försvann medan jag pratade med henne. Sen hittade jag dem sittandes på en stentrappa med drickan och ciggen i högsta hugg.
Så vi satt där lite och drack.

Till slut drog vi till Swing och var där ett tag, men det var inte så mycket folk, och vi var trötta (Hannah var rätt stenpackad).
Vi drog hem sen och fan vad trött jag var.
Slocknade direkt efter jag sagt godnatt till Jesper.

När jag vaknade i morses hade jag lite huvudvärk och var dödstrött, men nu är det bättre.
Dock är jag skitsugen på att krypa ner i soffan hemma med lite godis och dra filten runt mig och glo på en mysig film :)
Blir när jag kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0