Rosor till min älskling på jobbet idag

Idag har varit en bra dag faktiskt. Förutom att man jobbade, men det kommer man väl aldrig undan antar jag:/

Hur som helst, fick ett litet infall på förmiddagen att jag skulle skicka lite rosor till Jesper. Allt tack vare Elizabeth som skulle skicka till sina föräldrar. Då kom jag på att då kan jag ju skicka till Jesper.
Så då gjorde jag det. Det blev tolv stycken röda rosor rätt tills hans jobb med bud och allt;D

Tyckte att det skulle vara så gulligt av mig, och det tyckte han med, för han blev tydligen väldigt glad:D En aning rörd också måntro?:P
Han stod tydligen med en kund då det kom in ett bud i affären och bara "Blommor till Jesper!". ASGARV:D:D:D:D
Småroligt det där;D

Satt hela dagen och väntade på att han skulle skicka ett sms angående rosorna, men det gjorde han inte:/ Fick dem ju inte förräns före han slutade typ:P
Men jag var så ivrig och lite smånervös över hans reaktion, men den var ju bara bra och mer därtill;D

Ni ska veta, att FAN vad jag älskar den killen<3<3

THÉRÈSE MOORS <3 JESPER YDREFALK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0