Övrigt på en dag

Ny dag på jobbet, och allt som kommer därtill.

Fick lite beröm dock, det var en kund som klagade på andra kundtjänster, att det bara satt fulla tjugoåriga killar där och lät likgiltiga. Men så sa kunden: "Du lät ju trevlig i alla fall".
Thérèse sträcker på sig:D Haha. Det känns bra att höra sånt, och sånt när kunderna blir glada och nöjda tack vare något man själv åstadkommit. Det är en väldigt skön känsla.
Dock är den rätt så sällsynt för min del:P Är inte så haj på sitt jobb än, tyvärr.... 

Tampas fortfarande med mitt lilla rökproblem. Säger ju hela tiden att jag ska sluta, men det är nog det svåraste jag varit med om i hela mitt liv. Vete fan vad jag ska göra, alltså... Låsa in mig, tro?
Skulle nog vara rätt bra ändå, så slipper världen stå ut med dig, den påfrestande lilla skitungen som jag är:P

På torsdag ska jag nog ta en sväng via stan innan jag åker hem. Måste ha nya kläder känner jag, eller i alla fall en rosa mössa som ska finnas på Gina Tricot, som Hannah och Mathilda har sett. Fick även höra att den skulle passa på mig, så den är ju ett måste att kolla in.
Kanske passar att jag använder den när vi åker skidor?:P

Well well, we´ll see;D Värt att kika på i alla fall;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0