Nytt och fint

Inhandlade lite nya stuffs från Gina Tricot idag.
Bleven svart klänning med fickor, en vit stor topp som jag redan har i cerise (:P), ett vitt linne samt en rosasvart "palestinasjal" (dock MYCKET snyggare).
Kändes som att det var dags att uppdatera garderoben lite, fast det inte var längesen jag köpte nytt:P
Måste passa på att slösa bort lönen nu när man har lite gött om pengar iaf:P
Köpte ju ett par snygga Killah-jeans i fredags som jag är rätt så nöjd med. Tyckte att de var rätt fräscha faktiskt:D

Btw, vill att det ska bli fredag nu. Hatar veckodagarna som bara innehåller jobb.
Vill ha fredag så jag kan åka till Karlstad och vara med Jesper över helgen.
Är det enda som betyder något nu:P

Älskar honom av hela mitt hjärta<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0