Nysolad, nyduschad och ny...*

Solade idag efter jobbet.
Så nu är man nysolad, nyduschad och nyrakad (A) HAHA:P
Näe, men man är ju acceptabel tills i morgon i alla fall, och det är det som är huvudsaken;D

Nu snöar det som fan utanför. Helt otroligt. I morgon bitti kan jag slå vad om att vi är insnöade och inte kommer till jobbet.
Fan vad bra, det vore skönt med en extra dag off(A) Men måste ju fortfarande kunna ta mig in till stan sen på eftermiddagen så att jag kan åka till Jesper. Annars är det inget kul:/
Längtar ju så efter honom, att få krama honom, pussa på honom och, ja, öhm, ha sex med honom:D HAHA:P
Näe, men det är inte bara därför, allra mest är det för att jag älskar honom så himla mycket och bara vill vara med honom så mycket som möjligt:D

Nu ska jag gå ner och hämta ett glas vatten och fortsätta mitt lyssnande på The All-American Rejects tills Jesper ringer och nattar mig;D

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0