NÄSTAN en dag utan cigg

Jag längtar tills på fredag till Jesper kommer till mig:D

Nu har han fått för sig att han ska köpa mig ett halsband som han sett:P Skitgulligt:D Det hade han absolut inte alls behövt, men tydligen vill han det i alla fall:D
Tjaaaaaa, jag kanske ska vara artig och ta emot det;D Men joooooo, det är klart, jag skulle bära det dag ut och dag in ju:D

Höll mig nästan en hel dag utan att röka, men bröt det för en halvtimme sen:/ Fan inte bra, var så jevla sugen, och så snodde jag en av pappa, för jag har inga själv...
Får försöka i morgon igen, och då ska jag fan klara det, det var ju så nära idag:/
Håller tummarna för att det får bättre då;D

Nu väntar jag på att Jesper ska duscha klart, hoppas att det går snabbt, för jag vill prata med honom en stund innan vi nanar:P

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0