Krök ffs

Igår vart det utgång till Harrys.
Trodde aldrig att jag skulle komma in, men det gick hur bra som helst. Stod till och med en tjej i insläppet, och då trodde man att ens chanser var förintade, men det gick bra:P

Började kvällen med kalas hemma för pappa. Jesper var med:D
Sen missade vi bussen vid åtta vi skulle ta till Emma på förfest. Så vi fick ta nästa buss, så vi var där vid halv tio.
Där krökade vi lite och pratade gamla minnen från gymnasiet och sådär, fan vad klockrent;D
Snackade också om midsommar som vi förmodligen ska tillbringa på Skrea Strandbaden, boka rum och sånt där och kröka sönder:P Fan vad najs:D

Sen iaf drog vi till Harrys. Var rätt mycket folk där osv. Emma och Emelié försvann efter ett tag. Bytte även skor med Emelié i fyllan. Bra drag, undrar när jag får tillbaka mina egna?:P

Jesper och jag tog taxi hem, för vi pallade inte vänta på bussen:P Väl hemma skulle vi kolla på film, men jag däckade av efter någon minut:P
Sov väldigt gött, och vaknade bakis dagen efter;D Klockrent:P
 
Skjutsade Jesper till bussen innan, fan vad tomt det känns. En sorgsen känsla i hela kroppen, fan vad drygt:'(
Vill redan ha fredag så att jag kan träffa han igen:D

Ska nog köpa chips nu och feta mig, jummie:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0