Helgen i sammanfattning

Helgen. Hur ska vi sammanfatta den? 
I sin helhet; bra. Om man räknar bort de små incidenter som jag råkade ut för tillsammans med Jesper.
För den som är intresserad att höra en kort sammanfattning av det hela, kan jag ju beskriva det så här:

Det började med att jag ville ha uppmärksamhet (alla får såna infall ibland), men det fick jag inte, utan Jesper trodde jag var sur och därför struntade i mig (det ska man verkligen inte göra i ett sånt läge, för då slutar det med att jag blir sur). Så blev det.
Vi tog en timme på oss att resa oss ur sängen för att ta oss till duschen för att vi (iaf jag) var lite småtjuriga på varandra. Sen väl i duschen satte allt fart. Vi diskuterade rätt så mycket om att båda vara oroliga för att vi skulle vara otrogna mot varandra. Jag har ju mina tankar om det vem han nu skulle vara otrogen med, och den som känner mig vet nog mycket väl vem jag tänker på i detta fallet (jävla f*tta). Men man kan ju undra om min orolighet är obefogad eller inte, men i alla fall.
Jesper är så klart orolig över att Micke (!?) skulle bli mitt nya intresse. Så är inte fallet, då jag hela tiden försöker övertyga honom om att jag inte skulle fatta tycke för någon annan som det känns nu, för att jag älskar han alldeles för mycket för det. Men ibland talar man nästan inför döva öron där;D
Sen iaf, löste sig allt i duschen.
Men sen krånglade allt mer när vi låg i sängen efter duschen. Efter lite tårar (väldigt många från mig) så löste sig allt i alla fall, och vi blev sams igen, och allt var som förut:P 

Sen slog den jeveln mig i Monopol:P 
Och till på köpet mobbade han mig när jag var så trött att jag somnade medan han skulle demonstrera ett dataspel för mig ;P Det fick jag ju sota för, för han började näsborra mig osv osv:P Jevla unge. 
Stryk fick han sen i alla fall, och ett fint bitmärke på armen;D 
Rätt åt den lille skitungen;D 
Nej, om man kanske till och med skulle ta och ringa honom, förhoppningsvis har han saknat min röst lite i alla fall ikväll;D 

CIAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0