Break för att skriva blogg

Sitter på jobbet nu och har fortfarande lunchrast (till 14.30).
Passar då på att skriva några rader i bloggen;D


Idag känns allt mycket bättre. Igår var det jobbigt, för att inte tala om i förrgår. Först kändes allt bara dåligt, men sen blev det förjävligt. Kanske att göra en höna av en fjäder, egentligen, men det blev som det blev.
Jag kände mig sviken. Väldigt sviken.
Vetskapen hade han, han visste att jag redan mådde dåligt över det. Sen gjorde han det värre. Nu ska jag i och för sig inte nämna så mycket av det, för jag har släppt det nu och vi har gått vidare.
Allting är frid och fröjd, precis som det ska vara:D
Jag är glad med, det och också jävligt bra:D

Fast jag har ont i magen. Jävla mensvärk:/ Vill inte ha det.
Måste köpa p-piller med, kan ju vara bra att ha, utifall man hamnar i vissa väldigt sköna och heta situationer. Haha:D
Får fixa det innan jag åker till Karlstad i morgon:P Annars blir det kiligt:P
Hihi:P

Nej, man får väl återgå till jobbet nu. Fler arga kunder, eller fler som flirtar med en. Klockrent, för fan:D Haha:D

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0