Vädrets jävla makter

Nu är jag förbannad och ledsen.

Det var ju så trevligt meningen att jag skulle åka till Jesper efter jobbet idag.
Och det gör jag också. Eller ja, jag kommer i alla fall till Göteborg.
Väl där blir man meddelad om att typ alla tåg är inställda och de ställer inte upp med någon ersättningstrafik.
SKITBRA!

Det man fick göra var så vackert att åka hem igen, med bussen. Fy fan, säger jag bara.
 Var så uppgiven och allt så att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna.
Detta är andra gången,andra gången i rad detta händer då jag ska till Jesper.
Vad har vädrets makter emot oss?:P

Frös verkligen som ett as innan också. Fy fan vad kallt, så kall har jag nog aldrig varit i hela mitt liv tror jag inte.
Hade ju såklart för lite kläder på mig också.
Ingen bra dag detta alls:/

Dock, mitt i allt elände, bestämde jag mig för att jag tidigt som attan i morgon ska ta bilen till Karlstad istället.
Så det blir det:D
Kommer komma fram vid en tio-elva:D
Längtar som fan nu:D
Egentligen skulle vi ju setts nu, och legat och myst i sängen, men nej, det blev inte så:/

Nu kanske man ska sova så att man är någorlunda pigg i morgonbitti.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0