Till Sälen!

Imorgon bär det av till Sälen tillsammans med familjen.
Ska bli rätt gött faktiskt att få komma bort från allt, eller allt och allt, jobbet i alla fall.
Något jag verkligen INTE vill komma bort från är ju Jesper, men det blir tyvärr så att vi inte ses på en helg nu, och det känns rätt så drygt faktiskt... Gör ont i en när man tänker på att det är typ två veckor kvar tills vi ses igen.
Uscha uscha!:/
Men det är tyvärr inget att göra åt i dagsläget, bara acceptera läget och längta tills fredag nästa vecka:D Då får jag träffa min älskade lilla skitunge igen <3

Men under tiden i Sälen ska jag, Hannah och Mathilda banne mig röja i backarna, så det blir att se upp för oss små jevlar, för vi kommer definitivt ställa till det. Eller, i alla fall gjorde vi det förra året (stackars troll i Trollskogen:P).
Dock kommer de inte få det så lätt detta året heller, det vet jag(A) Muahahahahaha.

Nej, men om man kanske skulle sätta igång och packa, så man får det ur världen, ska alldeles strax till Emma med, så man kanske ska ta och bli klar:P

Ha det för jevla bra om vi inte hörs under Sälen-veckan och får en rapport på hur läget är;D

Thérèse tackar och bockar  för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0