Sjuk liten tös

Blev kvar hemma idag.
Är sjuk och det är inget direkt att hänga upp i julgranen.

Vaknade med ont i halsen och att den rann från näsan (fräscht). Så tänkte jag att jag i alla fall måste försöka.
Så gick jag upp och tog en cigg, men där klickade det inte. Hostade och höll på, stackars hals:/
Sen kom jag till halva sminkningen innan jag kom på att, "nej, jag orkar inte detta. Kommer aldrig orka sitta där och prata i telefon hela dagen och känna mig så här orkeslös".
Så jag blev hemma.

Så har sovit framför TVn tills nu, ungefär. Skönt var det.

Sen så snöar det något så förbannat ute. Jag kan inte förstå var all snö kommit från. Måste varit den snön som egentligen skulle kommit normalt under november, december och januari som sparats ihop, och nu släppts allt ut på en gång. Kära hjärtanes, säger jag bara.
Har ju inte ens några vinterskor, utan bara korta ankelboots, ingen hit i detta vädret alls.

Men även om jag är sjuk så ska jag åka till Karlstad idag. Det är inget som hindrar mig från att åka dit (om jag inte skulle bli påkörd eller nåt:P).
Men kommer dock dit som vanligt 22.04;D Så får min älskling ta hand om mig lite så att jag blir frisk, och förhoppningsvis kan gå ut i morgon (men det är väl inget som känns så aktuellt nu för tillfället om jag vill vara frisk nästa vecka då vi ska åka skidor i Sälen:/).
Vi får dock se hur det hela slutar.

Nu ska jag fortsätta dricka upp mitt kaffe:D
Ha det bra i snökaoset och ha redigt med snöbollskrig!
Ciaooooooooooooooooooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

krya på dig!

2008-02-01 @ 15:04:04
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0