Rockfest-planering

Var hos Emma innan och hämtade mina små älsklingar som jag glömde där igår (ciggen).
Var glad när jag fick dem igen, har saknat dem heeeela dagen lång:P

När jag väl var där passade vi på att planera lite inför våran rockfest vi ska ha om två veckor:D
Man måste vara klädd rockigt, samt det spelas BARA rock;D

Jag kör på glamrocken jag:D Har hittat en Poison t-shirt som jag ska klippa som ett linne, samt ha svarta tights och pumps till detta. Iof har väl inte mina pumps så mycket med glam att göra, men det skiter jag i.
Tycker att det kommer bli asgrymt i alla fall:D
Håret ska bara gryyyyymt mycket tuperat (som alltid då det gäller mig, men wtf:P).
Sen blir det svarta, svarta och åter igen svarta ögon (som alltid där med:P). Allt för glammens skull;D
 
Vi kommer börja rätt tidigt med lite bål (apelsinjuice, vodka och BÄÄÄÄÄÄR). Kommer sitta jäkligt fint sådär på eftermiddagen;D
Kommer även att införskaffa lite Jack Daniels i sann rockanda;D Fy fan säger jag bara:P Fy fan vad jag måste ha något gött att skölja ner den med:P BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:P

Sen efter festen blir det ut på krogen och röja i sina glammiga, porriga kläder;D
Lätt att jag kommer äga;D

Nej, om man nu skulle ta och avsluta dagen med en cigg, och sen lägga sig i sängen och prata med Jesper kanske:D

Ciaooooooooooooooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0