Nya rutiner på jobbet och Alla Hjärtans Dagspresent

Precis haft morgonmöte nu på jobbet.
Nya rutiner kring servicar, vilket kommer att betyda att vi här på Front Office egentligen bara behöver regga en service, och sen inte bry oss:P
Det är väl rätt bra, men det betyder ju att jag inte kommer att kunna ringa till Jesper något mer sen:/
Får kanske ta att göra det i smyg i alla fall:P Haha.

Idag kommer Jesper:D
Längtar som in i helvete, det pirrar i magen och shiet, och det är BRA:D
Hoppas bara att jag får hans Alla Hjärtans Dagspresent idag:D Annars blir jag sur.

Hittade en skitbra grej på internet. En bok som heter Kärleksförklaring. Där ska man skriva i en massa saker om den andra, helt underbart gullig var den och kände att den måste jag bara ha alltså:D:D
Hoppas han blir glad. Tror nog att antingen blir han skitglad eller så blir han inte alls det:P Hoppas på det förstnämnda;D
Får jag den idag vet jag vad jag har att pyssla med ikväll tills han kommer;D Kommer ha fullt upp om man säger så;D

Nu kanske det är dags att återgå till jobbet, och fortsätta dagdrömma om ikväll:P

Ciaooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0