Ny vecka igen

Sitter på jobbet nu igen precis före start dennna "härliga" måndag.

Längtar tillbaka till helgen, för det var så mysigt att få träffa min älskling, om än bara en dag:P

Kom ju upp till Karlstad på lördag strax efter lunch.
Åkte halv nio hemifrån (hade siktet inställt på sju, men pallade inte att gå upp halv sju). Tillslut kom jag iväg i alla fall.
Drygt som fan var det att åka upp, men vad gör man inte?:D Tog fyra timmar upp (pappa hade sagt tre:/).
Tillslut var jag framme, efter att ha virrat omkring lite i Kristinehamn:P

Det var underbart att se Jesper igen:D:D
Trodde ju att det var kört i fredags, men det var det som tur inte.

Myste ett litet tag innan vi gjorde oss i ordning för utgång.
Duschade med Jesper, och han lovade att han inte skulle blöta ner mitt hår eller skvätta vatten i ansiktet på mig, men det kunde man verkligen inte lita på:/
Han blötte ner mig fullständigt, så jag var tvungen att föna håret sen:/ Det blev så dåligt:/

Kvällen var rolig i alla fall:D Var på Nöjjes och dundrade runt. Dock fick jag världens fucking jävla skoskav, så det slutade med att jag inte kunde gå.
Kan tänka mig att det såg väldigt smärtsamt ut då jag gick in till stan igen, vilket tog dubbelt, om inte tredubbelt, så lång tid som det skulle tagit egentligen./
Var så desperat att jag betalade en taxi hem:P

Avskedet igår var smärtsamt, mycket. Grät som en, jag vet inte vad. Men tårarna rann som bara den, och det gjorde ont i hela kroppen. Fy fan...
Jesper grät lite med. Men uscha, har aldrig varit så jobbigt innan. Vill inte ha det så igen:/

Nej, nu ska jag börja jobb, redan tagit ett samtal:P

Ciaoooooooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0