Myshelg med några sura miner

Ligger i sängen nu och tänker tillbaka på helgen som precis passerat i nästan oroväckande snabb fart.
Hade gärna velat att den skulle vara en dag till.

Även om den har varit kort så har den varit underbar för att jag äntligen igen fått träffat Jesper. Var riktigt roligt att se honom i fredags, så jag kunde inte hålla mig borta från att springa fram till honom på Resecentrum:D

Kvällen bjöd på mysiga och roliga saker, bland annat väldigt upphetsande och busiga saker i soffan(A)(A). 

På lördagen bar det av till stan för att handla mat tills på kvällen, då vi bestämt att vi skulle ha myskväll. 
Vi gjorde Carbonara, väldigt mysigt;D Haha:D 
Sen gick vi på bio, och såg Cloverfield. Rätt så bra film, fast hade gärna velat att kameran skulle vara still mer,de som har sett den vet vad jag pratar om;D 

Efter bion åkte vi hem igen. Väl hemma var vi tvungna att städa undan efter Hannahs förfest.
Tillbringade en timme ungefär med att diska och ta undan. Jesper var alldeles för gullig som hjälpte till, fast jag bad honom att inte göra det, för han skulle inte behöva det.
Det var ju ändå min syster och hennes kompisar som stökat ner det...:/

Men sen så la vi oss i soffan och kollade på film och käkade glass med bär. Till det en uppiggande kopp med kaffe.

I soffan så blev vi dock lite osams. Kommer knappt ihåg om vad längre, men jag tror att det berodde på att jag sa något fel igen.

Jag har ju som sagt en väldig förmåga att uttrycka mig för jevla dåligt... Och det resulterade i en del sura miner.

Dock försvann de sen.


Idag var det också lite sura miner, igen pga hur jag uttryckte mig.

Jag vet egentligen inte vad jag ska göra för att kunna förklara saker bättre, så att de inte blir fel då jag säger något.

Varje gång det är något allvarligt och jag ska förklara, så blir det fel och vi blir småsura över det.

Borde ju egentligen faktiskt hålla käften.

Ska nog banne mig inte säga seriösa saker över huvudtaget alltså. Då borde det inte bli några mer sura miner orsakade av mig i alla fall:P

Längtar i alla fall nu tills nästa helg redan, eller tills på fredag. Känns som en evighet fast det är bara fem dagar, men ändå...
Hatar all denna väntan:P Men man får väl stå ut tills vidare;D

För vad gör man ju inte för den stora kärleken?;D;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0