Mina rosa lackpumps

Sitter på jobbet nu och väntar på att växeln ska öppna.
Typ tio minuter kvar innan vi blir totalt nerringda:P

Igår på lunchen passade jag på att dra en sväng förbi Bianco.
Detta besök resulterade i ett par rosa lackpumps (ASHETA), samt en svart lackväska med kedjor som axelband.
Rätt nöjd över detta, speciellt pumpsen, för de är grymma.
Dock vågar jag inte ha dem på jobbet, känns lite pinsamt:O Känns som att man är överklädd, för ingen har liksom pumps här:P (Vilka problem jag har:P).  
Men någon dag ska jag ta mod till mig och vara lite annorlunda och ha mina fina pumps.

Jag ska dock byta innan jag åker till Jesper, för jag vill ha dem sen:D

Fan, vilket tjat om mina pumps, men jag kan inte låta bli att tänka så mycket på dem, för de är sååååååå underbara:D:D

Nej, om man kanske skulle förbereda sig inför jobbet, några minuter kvar bara;D

Ciaoooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0