Lugnt på jobbet

Sitter nu på jobbet och drygar lite då ingen ringer.
Ska kanske inte säga så, för snart ringer det säkert:P

Igår satt jag med Jesper present och knåpade lite. Var ett helsike med den, men den är klar nu och redo att slås in.
Hoppas, hoppas, hoppas att han kommer att bli glad:D

Idag efter jobbet (skolan tänkte jag skriva:P) ska jag nog en sväng till stan. Måste nog köpa nya tights för det har blivit ett dumt hål i mina mellan benen:O
Och nej, jag har inte pillat;D

Sen måste jag ha någon topp och sådär med. Vill gärna få tag i en väska, men tror ej att det blir någon sådan idag.
Kom underfund med i måndags att jag har en del pengar kvar som åtminstone lite måste spenderas;D Det är lugnt för mig, det fixar jag;D

Nu kanske man ska återgå till arbetet:P

CIAOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0