Kärlek är svårt

Kom precis hem från stallet nu.
Jag och Snigel red ut med Emma och Tessan.
Fick nästan hjärtattak antal gånger då Tessan ställde sig på bakbenen och nästan slog över:S
Värsta läskigt, dumma häst:P
Snigel däremot, var lugn och foglig som alltid:D

Haha, dock när Tessan stegrade för andra gången så landade hon med ena hoven på Snigels rumpa:O Hon taffsade på honom!:D



Fyra månader idag.
Den sämsta dagen, för fan... Varför förstör jag allt?



Igår vart det utekväll, precis efter hemkomsten från Sälen.
Blev rätt stressigt där ett tag, men duktiga jag klarade av allt på nästan två timmar;D HAHA.

Var på förfest med Emma och Anton hos någon jag bara träffat en gång innan. Trevligt, trevligt.
Var en massa annat nytt folk där, bara hiphopare som freestylade och shiet:P YEAH! Coolt var det i alla fall, för man börjar ju fundera på vart de får allting ifrån:P

I alla fall, drack inte så överdrivet mycket. Typ två stora glas vin och shottade lite vodka. Men jag blev rätt packad på det i alla fall. Mest märktes det när vi skulle gå från Hulta till Trandared, som Emma var helt övertygad om att det skulle ta en kvart, men som egentligen tog en halvtimme:P Var inte jättestadig på fötterna där, men det gick bra i alla fall;D

Men dumma mig gjorde världens misstag igår:/ Hatar mig själv för det, men tydligen är det sånt som händer när man inte har full koll och heter Thérèse:P
Trodde klockan var en timme mer än den egentligen var, så när vi var hemma hos Emma för att lämna av Anton, så trodde jag klockan var vid ett, och att vi då inte skulle hinna vara på krogen mer än en kvart kanske... Så jag beställde en taxi där och åkte dum och full hem i tron om att jag inte missat något.
MEN, när jag kommer hem och kollar på klockan på datorn så ser jag att klockan bara är typ tolv.
WHAT THE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blir skitarg och sur för att jag missat det så totalt, och också gått miste om en chans att röja som fan på dansgolvet:/ HELVETE!
Det blev att stanna kvar hemma, för jag hade inga pengar att åka in till stan för, och mitt jevla busskort har gått ut.
Jättekul kväll, verkligen.

Blev ju inte bättre då Jesper ringer full och glad och berättar att han haft en jevla idiottjej efter sig hela kvällen, som dansat skitnära och smekt sig mot honom och skit. Sen hade hon tjatat på honom om han tyckte hon var fin och om han ville ha henne. Jättekul, verkligen, mitt i allt, grädde på moset sådär fint...
Men horan kan ju inte bara kommit fram till honom sådär utan anledning, tycker inte jag. Något måste det ju vart som startade det hela, men vad det kan ha vart lär jag aldrig få reda på.

Men så går det när man försöker vara lugn och tro att det är lugnt att släppa iväg honom själv.
Var inte orolig alls under kvällen, så det var ju ett framsteg för mig. Men när jag fick höra detta raserades alltsammans. Blev skitförbannad då jag hörde detta och råkade nog skrika lite på honom... Men det är ju inte mitt fel att jag reagerar som jag gör, jag som är så rädd att förlora något som jag älskar så mycket, och vill verkligen håla hårt i detta.
Egentligen, det är verkligen ingen big deal, men jag så otroligt jevla överkänslig att jag reagerar på sånt mesigt.
Men sån är jag och kommer väl alltid att vara antar jag..:/
 
Men jag vill verkligen inte att andra ska göra så, för jag blir så grymt avundsjuk och det gör så oerhört ont i mig när jag hör sådana saker, och jag vet att jag inte kan påverka, och jag definitivt inte vet vad han gör för att påverka det.
Får alltid hoppas på det bästa, men det är inte alltid så lätt, när man är så misstänksam och har så svårt att lita på någon till hundra procent.
Så jevla rädd att bli bedragen, krossad, förstörd, ivägkastad IGEN. Jag vill inte detta. Därför är jag så rädd.
Det är inte bra dock, jag tror nog att det förstör mer än det är bra. Vad ska man göra egentligen?
Jag vet inte... Jag vet verkligen ingenting nu för tillfället....
Livet är svårt, och kärleken är definitivt det svåraste jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0