Jobbig kväll igår

Igår var ingen bra dag egentligen.
Dåligt igår på telefonen igen, och det gör ont i mig när det blir så:/

Nu så här efteråt känns det som att allt är mitt fel, att det är jag som startar det.
Känns som att jag verkligen inte försöker, som att jag bara kör mitt race liksom, och det är verkligen ingen bra känsla:/

Men har verkligen beslutat mig nu för att jag ska försöka, och jag försöka till tusen. För nu ska det banne mig inte vara något mer bråk!

Pallar inte med det, orkar verkligen inte det. Det gör nog ingen av oss, och det blir ju verkligen inte bättre av det, utan snarare sämre och sämre... Bråken tär, det måste de göra va? 
Hoppas dock inte det i detta fallet...  

Borde kanske egentligen inte skriva en massa här om det. Blir ändå bara fel då jag öppna käften eller sätter mig vid ett tangentbord. Borde lägga av, men samtidigt är det så otroligt skönt att bara få ur sig allting man har innanför skallen.

Kanske borde skaffa en psykolog eller nåt, för då vet ingen vad man har sagt, bra det:P 
Då vet ju bara psykologen och det finns ingen chans att det läcker ut. 
Även om jag inte direkt har något farligt att säga som egentligen inte borde sägas, så kan vissa grejer jag skriva bara slå helt fel... 

Men nästa gång ska det inte det;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0