Inhandlat

Slutade jobbet idag klockan sex (för tredje gången denna veckan:/), och efter det bar det av till Knalleland för en tripp till Gina Tricot.
Blev faktiskt lite kläder rikare; ett par gråa jeans som jag var tvungen att köpa, stuprör och av lite kortare modell (slutade strax ovanför ankeln), samt ett vitt linne med tryck på.
Blir att ha det på jobbet i morgon så att man åtminstone kan känna sig lite fin;D

Efter jag vart där fick jag i uppdrag av pappa att leta reda på en affär som sålde Råttatouille.
Verkligen inte det lättaste!
Varken Elgiganten eller Onoff hade den, slutsåld på båda ställena:/

Så fick tipset av pappa att åka till Coop, och tänka sig, där hade de den:D
Så nöjd kunde jag åka hem med nya kläder, samt en asgullig barnfilm;D

Skulle egentligen tittat på den nu, men den bra TVn är upptagen för de andra kollar på Top Model:/
Får väl vänta med det då, suck:/

Ska nog duscha nu och smörja in mig med brun-utan-sol, kan behövas;D
Känner mig blek som en engelsman:O

Ciaoooooooooooooooooooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0