Hittat lägenhet:D

Igår tittade jag på lägenhet.
Hittade två stycken som verkligen föll mig i smaken. En på Trandared och en på Hulta.
Blev störtförälskad i båda.
Fy fan vad jag vill bo där!:D

Ska bara försöka hinna med visningarna av dem med. En (Hulta) är på onsdag till halv sex, och jag slutar fem, så det kan bli rätt gött knepigt:/
Vill också att mamma ska följa med mig, hon har ju lite erfarenhet av såna grejer, så det skulle kännas riktigt bra.
Istället för att gå där själv som ett jevla fån och tro att man kan en massa och sådär:P
NO!

Vill på ett sätt verkligen flytta hemifrån väldigt mycket, men på ett sätt vill jag bara vara kvar hemma.
Det känns så tryggt på något sätt att ha tryggheten hemma, med mat och sådär, man vet att man alltid har allt man behöver och mer därtill;D
Men skaffar man eget måste man verklign klara sig själv och använda sig av den knappa inkomst man får (för fan, ge mig löneförhöjning!). Det känns väldigt osäkert ifall något dåligt inträffar som gör att jag måste använda mig av lite extra pengar.
Då blir det väldigt, väldigt knapert.
Måste ju också ha råd att åka till Karlstad ju:D

Och på tal om det...

Vill ju gärna flytta hemifrån så snabbt som möjligt, men vill ju väldigt gärna flytta ihop med Jesper:D
Dock vet jag att det inte kommer bli tidigast förrän till hösten. Och så länge vill jag inte vänta med att flytta hemifrån.
Gav mig själv ett löfte för några månader sen och det var att jag skulle ha skaffat eget innan jag var tjugo:D Börjar snart att brinna lite i knutarna:P
Men sen också, om jag flyttar ihop med Jesper efter sommaren, så känns det lite onödigt att köpa en lägenhet och fixa i ordning och göra mysig, för att bara bo där i några månader liksom. Verkligen som att kasta pengarna i sjön, tycker jag.
Men samtidigt vill jag inte bo i en lägenhet utan att göra den till mitt personliga, mysiga lilla space, men allting som jag har valt. Den på att inte få det, den existerar inte.

Men men, får väl se hur det går med det hela:D

Ska ändå bli väldigt roligt och lite småspännande att se vart allt detta slutar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0