Full igår :P

Igår efter jobbet var det After Work efter jobbet:)

Var rätt så roligt faktiskt:D Blev rätt gött full där ett tag:P

Men fan, jag hade inte alla mina hästar i stallet igår. Fy fan vad jag inte mådde bra där ett tag:P Blev två stora glas med vatten det sista:P

Nu i morses fick man vet att man levde med, och inte ville leva:/
Världens bakfylla i mitt lilla huvud:/
Fy fan vad jobbigt:P Mådde så dåligt och trodde verkligen att det var ett skämt, men det var det inte:/

Så pallade mig upp ur sängen och kunde inte böja mig ner för det kändes som att mitt stackars huvud skulle sprängas i småbitar.
Spydde lite i morses med, fast det var för att jag stoppade fingrarna i halsen, allt för att bli av med illamåendet:P

Vi började åtta med, så jag satt och halvsov på vår utbildning. Kändes som att jag lätt kunde somna om jag la mig ner på golvet:P

Men men, måste stå ut tills sex idag, hoppas jag pallar:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0