At work

Sitter på jobbet nu i en dryg jävla telefonkö till Bild&Ljudservice.
En skitsur kund ringde till mig och krävde ett svar på hur det skulle gå med hans TV, då den har varit borta på service sen den 9:e januari. Han var skitförbannad och nästan skällde ut mig, som om allt var mitt fel:/
Får alltså kolla upp detta åt honom, och återkomma innan fyra sa han, annars skulle han köpa en ny TV och skicka räkningen till oss.

En massa kunder ringer och skäller på mig idag. Jag förstår inte riktigt vad som är problemet, men men, det får man väl ta...
Skönt att vara ledig sen i alla fall, och ta det lugnt från all skit här... Palla liksom...

Nej, om man nu ska ta och dricka upp sitt kaffe och svara i telefonen. Göra någon nytta med andra ord;D
Bra initiativ, Thérèse!

Längtar tills klockan blir fem, då slutar jag och då där det av till Sälen, yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah:D

Ciaoooooooooooooooooooooooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0