Visdomstandsproblem

Har åkt på en härlig förkylning.
Missar julfesten på jobbet bara för det :(

Inte alls roligt, men hur kul är det att vara där med feber osv? Inte direkt jättespännande.
Skulle jobbat på söndag, men det ser ut som att det blir inställt också... Får se hur jag mår där på morgonen.

Nu är det helg i alla fall, och helgen kunde inte varit tråkigare.
Ingenting att göra, då man måste ta det lugnt för att tillfriskna och inte vara borta mer från jobbet.
Får gå på måndag oavsett hur jag känner mig.

Som pricken över i:et mitt i förkylningen börjar en visdomstand att jävlas med mig, vilket medför att jag inte kan öppna käften mer än 1 cm typ.
Jag kan alltså inte äta orderntligt. Försökte mig på lite makaroner innan, men de trillade av skeden för att munnen inte var tillräckligt öppen :P Sen när jag väl fick in dem fick jag svälja dem för att det gjorde för ont att tugga :P 

Känner mig som en pensionär med alla problem... Herregud :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0