TISDAG

Idag är det tisdag och denna dagen har snart nått sitt slut.
Ingen direkt händelserik dag alls, utan jobb och jobb som vanligt.

Dragit på mig en härlig förkylning vilket gör att det blir lite svårt att sitta i telefon åtta timmar om dagen, men jag härdar minsann ut. Hoppas jag tappar rösten så slipper jag svara :P

Träffade Emms en stund nu ikväll.
Begav oss till Viskan för en fika, men kom dit tio minuter innan det stängde, så det var inte så värst lyckat.
Kollade om Latte hade öppet, men det var samma visa där.
Drog hem till Emms istället och drack lite kaffe och småpratade.

Precis avslutat det nya avsnittet av Heroes, vilket bra blir mer och mer spännande för vart avsnitt som går.
I morgon vankas nya Desperate med, som ligger och väntar på min dator och jag inte orkar se nu.
Snart dags att nana om man ska tillfriskna och orka med en arbetsdag till sex i morgon och sen en såååå oerhört ansträngande solning efter det :)

Dröm era lyckligaste drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0