SÖNDAG

I morgon är det dags för jobb igen och jag är såååå taggad. NOT.

Hade gärna legat hemma och deppat i min ensamhet över tandhelvetet.
Var hos mormor och morfar igår på kalas, men jag kunde inte äta så fick dricka fil istället :)
Roligt, roligt.

Blir det inte bättre, är det jag som får gå till tandläkaren så får de ta sig en titt på skiten.



Var hos Emms nyss och umgicks en liten stund. Var trevligt, då det var några dagar sedan jag senast träffade henne.

Har ingen som helst planering inför veckan, och det är kiligt, för då har jag inget att se fram emot :/
Ska dock eventuellt med Karoline till Göteborg, beroende på om hon får ledigt eller inte.
Men just nu ser det rätt mörkt ut på den punkten tyvärr...

Ska strax ner och försöka peta i mig lite mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0