KÖPENHAMN

Kom nyss hem från en helg i Köpenhamn.
Lyckat var det faktiskt.

Gick upp kvart i sex på lördagsmorgonen och gjorde sig i ordning och packade.
Åkte hemifrån kvart över sju och var nere i Köpenhamn vid en halv tolv.
Därefter gick vi på stan hela eftermiddagen.
Hade mina högklackade skor, vilket inte var så smart då jag visste att jag skulle få ont som i helvete i fötterna. Det fick jag med. Fy fan.

Mamma köpte lite julklappar till oss, så det var trevligt. Vet ju då vad man får, men då har man ju i alla fall fått något man önskat sig, så det är ju najs :)
Jag får en leopardfärgad väska, samt att par trosor som passar till en grej jag köpt för överraska Jesper i :)
Lika bra att inte få överdelen i julklapp då det kanske inte vart så populärt att visa upp den inför släkten :P HAHA.

På kvällen åt vi på Jensens Böfhus. Riktigt gött var det och jevlar vad mätt man blev.
Finns inget godare än en riktig biff :P

Gick lite mer på stan idag och sen vart det hemfärd mot Borås.

Jobbar i morgon och på tisdag, sen är det äntligen dags för jul och lite ledighet.
UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0