Ett litet meddelande

Idag var det tänkt att jag och mamma skulle på lägenhetsvisning efter jobbet.
Sagt och gjort så möttes vi upp utanför NetOnNet och begav oss till Bergsbo.
Kommer dit och man är ju självklart lite smånervös och så vidare.

Öppnar dörren in och går uppför trappan.
Så är det någon som har satt upp en lapp på dörren till den lägenhet vi ska till.
Det löd något  typ:

Jag kan tyvärr inte ha visning idag då det har kommit förhinder. Vi kan inte ha visning alls. Min hyresvärd lovade mig att jag skulle få leta någon själv att hyra ut lägenheten till.
Men så när jag pratade med fanskapet idag så sa han att han eventuellt redan hade en som skulle flytta in den första april.
Jag hade inga nummer så kan kunde inte ringa.
Förlåt, men det var faktiskt inte mitt fel.

//Johan


Jag var tvungen att ta kort på skiten och hela meddelandet kommer att finnas både här och på min bilddagbok, glasspinnar.bilddagboken.se.
Så att ni kan läsa det med egna ord och förhoppningsvis få er ett gott skratt.

Lite småroligt skrivet, men samtidigt tråkigt, då jag hade sett fram emot det hela dagen.

Men men, finns säkert fler lägenheter som man kan kolla på som passar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0