Dagen som vart

Idag har jag och Hannah köpt en massa godis och legat framför TVn och glott på Desperate.
Sen blev det en fika med Emms på stan på Viskan.
Najs, najs...
Vi spydde ur oss en massa problem och den enes problem var värre än den andres.
Efter en massa skitsnack (:P) på Viskan plockade vi upp min mamma och körde hem henne, samtidigt som jag droppade av Emms vid stallet.
Väntade lite på henne så att hon skulle bli klar så att vi kunde åka hem till henne sen.
Blev att vi köpte lite mat från Thai Silk och gottade med oss hemma hos henne sen.

Ännu mer problemsya där ;D
Försökte även planera vårat länge påtänka rockparty, men det gick inget vidare.
Vi kom inte mycket längre än vi gjort innan.
Får helt enkelt se när det blir av.

I morgon drar jag till Karlstad och är där de sista dagarna av min semester, sen är det åter till work.
Trevligt, eller inte.
Vill vara hemma och vara ledig och bara kolla på Desperate.
Tyvärr tjänar jag inga pengar på det, och om jag gjorde, så skulle jag vara rik vid det här laget :P

Nej, upp halv nio i morgon, så kanske ska dra sig till sängen och smörja in min tatuering och vänta på att älsklingen ringer och nattar mig :)

Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0