Torsdag

Usch, jag är så dålig att uppdatera min blogg så det finns inte...

Liten sammanfattning av dagen hittills:

Var på Systemet efter jobbet och handlade upp halva butiken, kändes det som...
Allt för i morgon då det blir krök hemma hos oss :)
Vill verkligen ha det nu, det enda jag tänker på i princip :)
Kommer vara riktigt najs när jag slutar jobbet klockan fem i morgon och åka hem och SUPA.
Fan vad snygg jag kommer bli då, eller inte... Fast det märker vi ändå kanske ;D

Sedan idag har jag jobbat från nio till sex.
Klarade faktiskt mina mål för en gångs skull... Helt otroligt.
Jag fattar inte hur jag misslyckas hela tiden, alla andra klarar det, men jag misslyckas gång på gång...
Måste hitta ett sätt att klara det varje dag.

Har kommit på att det känns som att jag saknar något i mitt liv, men jag kan fan inte sätta fingret på exakt vad det är som saknas...
Måste komma på det, för känslan är inte den underbaraste... Undrar egentligen vad det är.

Nej, nu ska jag kanske se vad Hannah och Lina gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0