Tattoo tomorrow

Dålig på att uppdatera bloggen igen.
Men det blir så när man har fullt upp på dagarna att umgås med älsklingen :)
Tillbringade helgen i Karlstad och åkte hem idag.
I fredags var det grillbuffé med Jespers jobb, trevligt trevligt och efter det blev det lite biljard.
I lördags var vi i stan en sväng och jag inhandlade lite saker på Monki (LOVE) och så hyrde vi film som vi mysade med på kvällen med gulashsoppa :P
Firade tio månader i söndags. Helt otroligt vad tiden går.

Idag var det fika på Viskan med Hannah, Mathilda, Malin och Fredds. Very najs och vi bestämde att alla skulle färga håret på kvällen, sagt och gjort så gjorde vi det.
Nu är jag nästan svart och så är håret rätt så uppklippt nu (thanks to Mathilda). Blir nog snyggt när jag tuperar upp det.

Tid för tatuering i morgon, längtar som fan till det.
Hoppas att resultatet blir bra, blir att lägga upp en bild på spektaklet.

Ska fundera ut hur jag ska tillbringa min torsdagskväll.
Sugen på att göra något roligt :)
Får fundera ut något spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0