Prat, prat, prat

Idag har lilla jag vart en sväng på Gina Tricot efter jobbet och inhandlat lite stuffs.
Blev en rödrutig klänning och en tröj/jacka (rödrutig).
Gillar verkligen den sistnämnda, ska bli kul och se hur man ser ut i den lite mer stylad än jag var när jag var där.
Blev lite solpuder också, mitt är ju slut.

Träffade en gammal klasskompis, Jessica, på H&M. Väldigt trevligt, för det var drygt ett år sen sedan vi såg varandra sist. Gäller ju inte bara henne, utan många i min förra klass.
Saknar skolan lite, faktiskt. Då kändes livet mer okomplicerat än nu.
Fan, jag och Emms pratade om det. Hade vi gått i skolan just nu där, hade vi röjt järnet. Vi hade lätt ägt skolan och alla hade sett upp till oss :)
Ja, jag vet, dream on liksom. Men det är så det känns.
Allt blir ju vad man gör det till, oavsett vad det gäller.
Vi tog väl inte direkt vara på några tre år vi hade på gymnasiet och det får vi kanske sota för nu, vem vet.
Men vi ser ju till att ha så mycket roligare nu och kompenserar det vi missade då ;D

(Fast jag har en känsla av att ettorna åtminstone hade vart liiiiiite imponerade, hahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0