Önskning

Jobbat idag igen.
Skräll.

Träffade Emms en stund nu på kvällen också.
Satt ute i regnet på ett galler ett tag och pratade om hemlisar och rökte :) 
Trevligt att träffa henne igen, var ju inte bara några dagar sen sist, men jag gillar att umgås med henne. 
Hon får mig att må bra. 
Tack för att du finns, älsklingen!
 
Bara två dagar kvar innan helg.
Skönt, skönt.

Frågan är vad jag ska hitta på i helgen.
Vet ej riktigt om jag får sällskap, men det märker jag väl framåt fredag kväll, antar jag.

Kommit på att jag vill åka utomlands igen.
Bara någonstans där det är varmt och man blir solbränd.
Personen jag vill åka med heter Jesper.

Dock vet jag inte om han vill åka med mig, men vill han inte så kan jag ju alltid kidnappa honom och tvinga honom följa med mig.

Jag önskar mig en utlandsresa den 10:e oktober :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0