Nygaddad

Klockan tre idag var det tatueringsdags för mig (Hannah 16.30).
Var jäkligt nervös, och det blev inte bättre då jag ser hur nålen arbetar in real life.
Uscha.
Men det var bara peka ut vart jag skulle ha min lilla skapelse och hoppa på britsen och göra sig redo.

Fy fan, det var det värsta jag vart med om i hela mitt liv. Det gjorde så ont att man inte visste vart man skulle ta vägen egentligen.
Svårt att beskriva smärtan, nästan som en hemsk blandning mellan brinnande och stickande smärta på samma gång.
Hemskt, hemskt, hemskt.
Dock var det bara att stå ut och bita sig i handen (har fortfarande kvar ett rött bitmärke) och försöka tänka på annat.

Efter en timme och en kvart ungefär var jag klar och jag var väldigt nöjd med resultatet; ett hjärta med en ros som skär igenom så att hjärtat blöder.
Denna är gaddad nere på min högra vad, drygt 15 cm lång.

Hade gärna plåtat den nu, men den är inte i det bästa skicket för det för stunden, utan en bild kommer att läggas upp om några dagar då såren på den läkt till sig lite och allt inte är så rött.
Nu ska den bara tas om hand och smörjas in en massa, och man får absolut inte pilla på den.
Undrar hur det ska gå när jag sover med Jesper? Får kanske spjäla upp benet :P

Vill verkligen göra någon liten tatuering till, men det får dröja ett litet tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0