Krogkväll

Vilken underbart härlig dag det är idag.
Vaknade bakis och go vid nio typ och var bara tvungen att springa på toa.
Passade på att ta den sista huvudvärkstabletten med.
Vaknade några timmar efter det av att pappa ringer och säger att han och mamma är på väg hem från Varberg.
Upp, snabbt som fan och få med Hannah och börja städa efter igår.
Jättestöktigt var det inte, men det var ju inte direkt rent heller.
Blev rent rätt snabbt faktiskt.

Igår kväll var det riktigt roligt faktiskt.
Kvällen började med att jag, Hannah och Lina var hemma hos oss och käkade lite och drack.
Meningen var att vi skulle ha en mysig hemmakväll med dricka bara, men så bestämde vi oss för att dra ut istället.
Det var bara att sätta igång då, fram med det tunga artelleriet; ren sprit.
Groggade lite, samtidigt som vi drack rödvin och lyssnade på musik på uteplatsen.
Helt otroligt, men vi strippade också till "Black Velvet". En redig syn för grannarna där ;D
Sedan drog vi in till stan efter att ha gjort oss mer i ordning, så gott det nu gick efter att ha druckit en del.
Blev Tonic först, men vi gick därifrån rätt snabbt och till Swing, men där var det helt dött, så vi drog tillbaka till Tonic och var där tills de stängde.
Träffade en del störande folk som inte har mer vett i skallen än en bergvägg, och dessa var väldigt irriterande då de inte kunde ta ett nej.
Meeeeeeeeen, det var roligt i alla fall och folk var ändå trevliga för det mesta :)

Skulle egentligen ut idag med, men jag har gått och blivit sjuk så det får vi se hur det blir med den saken.
Hoppas dock att det ger sig, för jag vill inte vara sjuk på min semester ju.

Kryar nog på mig med lite mer avsnitt av Desperate Housewives :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0