Köpmani

Jag har kommit fram till att jag ska slösa pengar på att köpa en ny TV, DVD och säkerligen något kul till det.
Känner att jag verkligen behöver det till mitt rum, så att jag slipper vara nere i vardagsrummet varje gång jag tittar på TV.
Visst, datorn funkar ju till att se film i, men bilden är kass och skärmen är 14" stor.
Ingen vidare upplevelse.

Funderar på att dra till jobbet i morgon och köpa det.
Då kan jag och Jesper inviga det i morgon kväll :)
Vore supermysigt.
Så kan han också hjälpa mig att installera skiten, vilket jag nog inte klarar.

Jag har förlorat säljtävlingen totalt på jobbet.
Låg tvåa ett tag, men efter en dags värdelös försäljning och en annan hyfsad så är jag på fjärde plats.
Nu sitter jag i repan och säljer inte ett skvatt, så jag är rätt så förlorad.
Men men, sånt är livet.
Bara att acceptera att man inte kan vinna jämt, eller rättare sagt, aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0