Glad för en gångs skull

Jag är glaaaaaaaaad.
För en gångs skull på länge, känns det som.

Går lite bra på jobbet nu i alla fall.
Har en säljtävling, och vinnaren vinner en mobil.
Jag ligger tvåa, vilket är helt otroligt för jag kan ju inte sälja...
Blev ju liksom nobbad av Tre för att jag inte hade säljet inom mig.
Men nu kommer jag igen och siktar på en mobil som jag vet kommer att gå till en annan som är så jävla bra på att slja så det finns inte.
Men man kan ju hoppas i alla fall, han är ledig två dagar nu och jobbar halva dagen på fredag så jag har ju chansen att ta igen det vääääldigt stora försprånget han har (drygt hundratusen tror jag).
Men vi får se, kommer jag tvåa vinner jag en Philips WakeUp Light och trea en DVD-film :P

Sen finns det ju problem på andra plan, men det hoppas jag verkligen att det löser sig.
Jag ska kämpa för det.
Går det i kras vet jag inte vad jag tar mig till.
Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0