Freeeeeeeeedagslängtan!

Idag var det dags för jobb igen.
Var helt okej att komma tillbaka till jobbet, bättre än jag trodde.
Dock var det saker som förändrats tydligen, och jag har verkligen ingen aning varför. Får försöka ta reda på det...

Ikväll blev det fika med Hannah, Mathilda, Malin och Fredds på Viskan.
Trevligt värre, skrattade som idioter :)
Planerade lite inför fredag.
Fy fan vad jag ser fram emot det mycket. Vill bara ha fredag idag, idag och idag!
Vi ska ha en liten "middag" (KRÖK) för Malin (och Nettan har jag för mig) med en del personer hemma hos oss.
Mestadels tjejer, men några killar kommer nog med :) Jesper, bland annat, hoppas jag :)
Då ska vi vara finklädda med klänningar, lockat hår och RÖTT läppstift. Sexbombs.

Som sagt, jag vill verkligen ha fredag :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0